3000 - 5000 TL Arası Telefon Tavsiyeleri - Şubat 2021

Technopat

14 B görünümler5

    3000 - 5000 TL Arası Telefon Tavsiyeleri ile karşınızdayız. Kullanıcıların yüksek performans ve kamera özellikleri beklediği bu fiyat aralığında Şubat 2021 için 5 farklı tavsiyede bulunuyoruz. www.technopat.net/2021/02/08/3000-5000-tl-arasi-en-iyi-akilli-telefonlar-subat-2021/
    00:00 Giriş
    00:44 Redmi Note 9 Pro
    02:18 Samsung Galaxy M51
    03:56 realme 7 Pro
    05:27 iPhone SE 2020
    07:35 Samsung Galaxy S20 FE
    Technopat.net Yayın Kanalları ve Sosyal Medya Hesapları:
    Site: www.technopat.net/
    Forum/Sosyal Ağ: www.technopat.net/sosyal/
    Twitch: www.twitch.tv/technopat
    LinkedIn: tr.linkedin.com/company/technopat
    Twitter: TechnopatNet
    Instagram: technopatnet
    Facebook: Technopat/
    TRlocal: trlocal.info
    trlocal.info/number/-gs6ml23jQKvLC86LzpQ0g
    Technopat Global TRlocal: trlocal.info/number/sh0Qd1GDHK8Hnvn02bluzA
    Technopat Social English/International Section: www.technopat.net/sosyal/bolum/english-section.118/

    katma 20 gün önce

    YORUMLAR

    1. Emin Çıtak

      Poco X3 NFC geçtiğimiz hafta listedeydi. Aynı telefonu arka arkaya önerme gereği duymadım. Yoksa zaten önerildi ✌️

      1. Steam Roller

        @Emin Çıtak ?

      2. Steam Roller

        @Emin Çıtak abi yardım edermisin

      3. Steam Roller

        @Emin Çıtak performans,tasarım ve kamera istiyorum 3800tl bandında ne önerirsin abi cevaplarsan sevinirim teşekkür ederim.

      4. Metin Türk

        @EFSANE TAYFA oğlum telefonu sen alacaksın sen baksana. Ben sana diyorum gm20 pro al diye

      5. EFSANE TAYFA

        @Metin Türk bide son sorumGm 10 baksana bide özellik olarak

    2. Pelinsu Ürek

      Realme 7 Pro mu Oppo Reno 4 mü

      1. Yasin Şentürk

        @Furkan Zengin araştırdım bazıları düzeldi diyor

      2. Furkan Zengin

        realme 7 pro da video çekerken ses sorunu var onu araştırın derim alırken

      3. Yasin Şentürk

        aynen bende onu araştırıyorum :D çok kararsız kaldım

    3. FoxYTioNS 12

      A71 ?

    4. Vahşet-ül Dehşet

      abi 7500 ile 10000 arası yapar mısın

    5. Doğan ANT

      Samsung M51 cihazını 1 şubatta aldım. Bataryaları problemli . Ürün elime ayıplı okarak geldi. Şuan servis tarafından onaylandı. Para iadesi alacağım. Almayı düşünün arkadaşlara duyrulur. Dipnot: Samsung tarafından A71 tavsiye edildi ama ben Samsungla çalışmamak için kabul etmedim ve para iadesini istedim. Şuan için tekrar telefon arayışındayım ve en mantıklı Xhiomi Poco x3 gibi.

    6. Musa Demir

      Egzinoz

    7. Hacı COŞKUN

      mi 10t pro5g de olmalıydı. Satın almak için güvenilir bir yer önerirmisiniz. Büyük mağazalara sordum. Hiç birinde yoktu

    8. hazar akgün

      s20 fe de ısınma sorunu varmış doğrumudur

      1. Recep Topak

        Ağır yük altında evet

    9. ümit kurunç

      Selim Çıtak ile bir akrabalık var mı?

    10. Hasan Seçgin

      Liste çok kısıtlı olmuş en iyi beş mi şimdi bu liste

    11. Ersin

      Haziranda yeni modeller çıkacak, yılbaşı gibi indirim günleride yok. Bence şuan telefon almak pahalı olur.

    12. Soner Oren

      S20 fe cok iyi cidden

    13. MURAT ÇİÇEK

      Samsung Galaxy S20 fe nerden almamı tavsiye edersiniz

    14. MURAT ÇİÇEK

      Keşke satın alma linklerinide koysanız

    15. Rasim Şimşek

      Yaw ülkemizde öyle güzel geçiriyorlarki vergiden yurt dışında yarı fiyatına bu telefonlar çok güzel öpüyor devlet😜1 tane sana 1 tane devlete alıyosun ne güzel ya ben yiyemiyorum siz yeyin hadi ordan be sizin cebinizemi çalışıyoruz biz..

    16. Rasim Şimşek

      Bence burada alınacak en güzeli realme 7 pro devamlı şarj problemi yok ve M51 pil problemleri yok ben olsam bu ikisinden birini seçerdim ama hangisini seçerdim yeminle ayıramadım 😂at başı oldular😉😂😉

    17. Samet Caner

      arkadaşlar Poco X3 NFC , samsung galaxy M51 ve realme 7 pro arasında kaldım oyun oynayan birisi değilim benim için önemli olan fotoğraf performansı sizce hangisini almalıyım

    18. Mustafa ARMAĞAN

      Samsung S20 FE'nin 12MP'lik kamerası 48MP Veya 64MP hissiyatı verirmi

      1. Ahmet Faruk Kırtay

        Önemli olan megapiksel değil kullanılan sensor iphone 12 nin kamerası 12 mp

    19. rasgelebiri

      İphone her zaman her şekilde daha performanslı

    20. Ismail

      Şua SE2020 den yazıyorum. Kamera muazzam. Şarj su gibi gidiyor. İşlemcinin halledemediği iş yok. Toıch ıd ile her iş kolay.

      1. Ismail

        @Samet Koç günde üç kere şarja takıyorum ortalama ekran sürem 11 saat

      2. Samet Koç

        şarj kötümü çok oyun oynarsam nekadar gider ve alınırmı sence

    21. EFSANE TAYFA

      Abi hiking A21 veya A19 alıyyımmı önerirmisin bütçem okadarda alırsam hangisini alıyım

    22. Uğur Laçin

      Galaxy Note 10 Lite

    23. Utku Ufuk

      S10 plus Relame pahalı olduğu için oppo reno 4 De önerile bilir Ve 2. El alacaksanız çok daha güzel şeyler de var

    24. Ulaş Bozyiğit

      SİNEPDIREGIN DİYOR AMA ME 51 DİYOR ?:d

    25. Ömer Kırbaş

      mi 10t lite neden koymadın abi geri dönüş yaparsan sevinirim.

      1. Hacı COŞKUN

        Bencede olmalıydı. Ayrıca mi 10t pro5g için güvenilir alabileceğimiz bir yer önerirmisiniz. Büyük mağazalara sordum. Hiç birinde yoktu

    26. Şehmus AKGÜL

      tekrar merhabalar silinen 30 gb lık videolarımı kurtarmak için EaseUS Data Recovery Wizard proğramı kurup çalıştırdım dosyaları buldu sizin anlattığınız gibi herşeyi yaptım; Ama bir sorun var gelen videoların normalde boyutu parça başına 500-1000 mb olması gerekirken gelen her dosya 1 mb görünüyor ve çalımıyor yardımcı olabilirmisiniz acaba

    27. Şehmus AKGÜL

      S.a ustam sizden bir konuda yardımınızı rica edecektim; Benim 2 tb toshıba taşınabilir hardiskim var bilğisayara bağlı şekilde dururken bir sabah baktım harddiskim çok ağır çalışıyor ne yaptımsa olmadı biçimlendirdim o bile 24 saatten fazla zaman aldı bunun için önere bileceğiniz bir şey varmı ?

    28. BlacknWhite

      3000-5000 TL çok geniş bir aralık

    29. Rüzgar Özkaya

      xiaomi almayın ailecek kullandık ve pişmanız

      1. Stickman pro pro

        Neden

    30. PunkiesT

      Bir sürü marka var neden bu fiyat segmentinde bu kadar telefon var listeye girecek telefonmu yok acaba diye düşündüm türkiyede kullanılmayan markalarda varmı yani girebilecek bu listeye

    31. Mertcan Çolak

      SE2020 alın, en az 5 sene rahat rahat kullanın. Mesela bu yorumu 6S’den yazıyorum. Hâlâ İos14 ile cayır cayır çalışıyor.

    32. Mert Çağlı

      Xiaomi Mi 10t Pro 4.5k civarında bulunabiliyor. Aralarında ki en mantıklı cihaz.

      1. Mert Çağlı

        @ACKorkmaz Buyur kardeşim komik olan nedir? Okuma yazman yok herhalde.

      2. ACKorkmaz

        😂😂😂

    33. Mehmet Yüksel

      Tcl 10 pro

    34. Hasan Can Solakoğlu

      RN9Pro hakkında sorusu olanlar sorabilir. Bu yazdan beri kullanıyorum.

    35. Ahmet Ali KÖROĞLU

      S10+ derim susarım.

    36. Buğra Öztürk

      Oynatma barı bölümlere ayrılmış videolara bayılıyorum

    37. KENAN !!!

      İphone 6 incelemesi gelsin

    38. Harun Taşin

      5 bin 9 bin gelsin

    39. Dragons-06

      Yarın Bugünü - Bugün Dünü Arartıyor...

    40. Yigit Ekmekci

      Günümüz için kullanılabilecek eski amiral gemileri içinde bi video gelmesin mi ?

    41. Süha Can

      S20 FE çok iyi telefon ama bütçem 3.5k bandında olduğu için realme 7 pro tercih ettim şimdilik gayet memnunum kamerası da gayet iyi

      1. Süha Can

        @Barış Kırlak FE için mi?

      2. Barış Kırlak

        Reis keske parani cebinde tutup bir iki ay bekleseydin

    42. Pc toplama

      Takipteyim tablet öneri videoları gelsin

    43. TARIK Özcan

      eğer fiyatı artmazsa xiomi mi note 10 lite alacağım. listedeki telefonların kullanıcı forumları kronik arızalarının şikayetleri ile dolu. (ıphone hariç bunu alanların çok memnun olduğundan başka bir şey okumadım).

      1. Alper Şengün

        Ben note 10 lite kullanıyorum 6 aydır. Başlığı görüncw benim telefon var mı diye baktım koymamışlar. Gerek şarjı gerek kullanımı gerekse ekranıyla gerçekten çok iyi performans veriyor. Çok pahalı olmamasına rağmen premium hissi veriyor. Kamerası gündüz harika çekiyor. Kesinlikle tavsiye ederim.

    44. Cüneyt Uzgören

      bir telefona 2500 tl den fazla verilmez.

      1. Cüneyt Uzgören

        @Ahmet Ali KÖROĞLU türkiyede verilmez asgari ücret 2800 tl iken bir insan kendi bütçesini aşan bir mal nasıl alsın haklısın vergiler falan yüksek ama türkiye böyle bir ülke. yabancı insanların elinde hala iphone 7 var bizim kadar hiçkimse telefona bu kadar para dökmüyor. devlette bunu görüyoki verginin vergisini alıyor. niye başka bişeyde vergi yok pandemiden dolayı pc ler yok satmaya başladı cat diye zammı yapıştırdı. asgari ücretle çalışan bi işçinin elinde iphone 12 var bizim ülkemizde benim elimde 2500 tl lik cihaz var her işimide görüyo

      2. Ahmet Ali KÖROĞLU

        Neden verilmesin. 2500 birim para desen anlarımda. Suç vergi ve ekonomik krizzz

    45. Özgür

      iPhone SE(2. Gen)kullanıyorum memnunum zaten bir bilgisayarım Cr iPad’im var böylece telefonun pil ömrü çok sorun değil gene 1 gün yetiyor. En kötü bir powerbank kullanırsınız. Günde çoğunlukla telefonuma bile bakmıyorum SMS geldiğinde veya arandığımda iPad’ime geliyor zaten. Bu yüzden Apple kullanıyorum ekosistemi çok iyi.

    46. Ahmet Eren Alpay

      oppo reno 4'ü bekledim açıkçası

    47. Bahri Köseoglu

      Yeter artık xiaomi telefon her sınıfta mantıklı gelme almıcam işte

    48. Burak ŞENGÜL

      Poco F2 Pro eksik olmuş. Bu listenin en iyileri Samsung s20 fe ve iphone se.

    49. Z D

      S10 plus mı yoksa s20 fe mi tercih edilmeli?

      1. Gokhan Incearik

        Daha guncel

      2. Gokhan Incearik

        S20fe

    50. Ebubekir Akyildiz

      Neden kimse oppo reno 4 önermiyor ?

    51. Fatih Katırcı

      Reno 4 de eklenebilirdi.

      1. Yiğit Eryılmaz

        rez

    52. mexmet

      Eğer yoğun bir instagram kullancısıysanız alınacak tek telefon arlarında iphone se 2020 kesinlikle

    53. Berk Ak

      Oppo niye hiç yok Oppo reno 4 - 4 pro

      1. Yiğit Eryılmaz

        rez

    54. Slippin Jimmy

      24 ay taksitle iphone 6

    55. Yusuf Kerim GÜZEL

      Huawei Nova 5T, listede görmek isterdim acaba 2019 telefonu diye mi giremedi 😂

      1. Yusuf Kerim GÜZEL

        @boşver gitsin biraz özelliği vardı baktığım kadarıyla demek ki yetersizmiş 😂

    56. iSepuLtura

      Bence bir telefona en fazla 3500 tl verilir fazlası gereksiz

    57. SOul SUCking

      xiomi mi 10 lite

    58. Ahmed Çarpar

      oneplus nord 3200 e aldı arkadaş şuan aşırı memnun , bu imei atilabilen Çinli telefon markaları hâla cezbedici , yasal ve Garanti konusu dert diyorsanız bence bu aralıkta Samsung s20 fe ile Türkiye icin fazla iyi fiyatlandırma yapmış , keza 700euro ya satılan s20 Türkiye'de 5900 tl 😯 , firmaların turkiye ye verdiği önemi göz ardi etmemek lazım , 570euro luk mi 10 Türkiye'de 8000 tl , hani birileri çıkıp %5 kâr marjı var diye atıp tutuyordu ya , 😠

      1. RaccoonTR

        bu arkadaşın vergiden haberi yok galiba :)

    59. Mücahit Yeksoy

      M51'in yazılımı nasıl oyunsuz bir kullanımda donma kasma yavaşlama olmadan kaç yıl götürür.

      1. Metin Türk

        M51 yerine A71 al bence. Samsung A71 e 3 yıl güncelleme sözü verdi daha uzun ömürlü olur

    60. Wilusa

      mi 10t?

      1. Wilusa

        @Ali Güngör yuh ben yurt dışından tax return ile 310 euroya aldım :)

      2. Ali Güngör

        5500 - 5200 TL yani listeye giremedi bu hafta.

    61. Mücahit Yeksoy

      SE3 ilkbaharda gelmezse SE2 alacağım oyun oynamıyorum spotify youtube google ve birkaç bu tarz uygulama ile 1 günü çıkartır mı?

      1. Andr3 Smart

        SE 3 birkaç yıla kadar gelmez 2’yi gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. Normal kullanımda günü çıkartır fakat son model iPhonelar ve android telefonlar kadar pil performansı beklemeyin. Hızı, kamerası ve kalitesiyle genel olarak memnun edeceğini söyleyebilirim.

      2. Mücahit Yeksoy

        @Ruff Plus Buyrun

      3. Ruff Plus

        @Mücahit Yeksoy hocam

      4. Ruff Plus

        @Vüsal Papaqçı ben %75-%100 ekran parlaklığı+bluetooth açık şekilde kullanıyorum gün boyu, eğer 7/24 evde değilseniz şarj süresi çok iyi ama yok benim elimden düşmez günde 13/14 saat kullanırım diyorsanız en azından 2 kere şarj etmeniz gerekiyor. Şahsen telefondan çok çok memnunum performansını çok net bir şekilde hissediyorsunuz. Ekran konusunda da bazen sıkıntı bazen büyük bir artı aslında. Film, dizi izlerken büyük ekranı ister istemez arıyorsunuz ama günlük kullanımda tek elle her şeyi yapabiliyor olmak şahsen benim çok işime yarıyor. Neredeyse 7 inçlere ulaşan telefonlara nazaran kompaktlığı inanılmaz iş görüyor. Yeniden telefon alma ihtimalim olursa Se2 veya üstüne biraz daha ekler 11 e geçerim.

      5. Mücahit Yeksoy

        @Vüsal Papaqçı Çok sağolun.

    62. Yusuf Sefa Vecet

      5bin ile 7 bin arasını da yapın canımı yiyin

    63. Sami Office

      Bence iphone se ile samsung s20 fe haricinde hepsi güzel

      1. Yiğit Yavuz

        Sebep? SE aralarında en iyisi bataryasıda gayet 1 günü çıkartıyor.

    64. mehemmed _0_0_

      İphone SE ve ya M51 tercih ederdim

    65. venison steak

      5:21'de hata olmuş, üstte m51 yazıyor.

      1. Pc toplama

        Doğru gördüm technopat hata yapmış

    66. Kılıç Balığı

      Poco X3 NFC nerede?

    67. Mustafa Küçükkara

      dakika 5:22 m51 yazılmış

    68. Hasan Tekin

      Galiba listedeki en mantıklı telefon m51, kullanan varsa düşüncelerini yazarsa sevinirim.

      1. Yağız Özkanem

        Kasımdan beri kullanıyorum gerçekten çok güzel. Ekranın kalitesi bu fiyat segmentine ramen hissediliyor çok iyi. Şarj normal kullanımda abartısız 3 gün gidiyor :D . Ben tasarımını da çok seviyorum yuvarlak değilde daha keskin hatlar sevenlerdenim. Tek eksi diyebileceğim şey diğerlerine göre ağır ve kalın bir telefon. Ağırlığına alışıyor insan sonuçta sürekli elinde ama başka bir telefon alırsan eline harbiden ağır telefonmuş diyorsun. Powebank gibi telefon.

    69. Numan Kızılkaya

      hop

    70. Yusuf Balcı

      Hop nasıl pat diye burdayım selamlar

    71. hasan çolak

      m51 super amoled plus bilginize

    72. Mustafa KARA

      2 görüntülenme ev 45 like

    73. Samed Enes Yılmaz

      eyw

    74. Mehti Can Adıgüzel

      Mi note 10 lite modelininde olması gerekirdi

    75. ahmet sayılgan

      ulan bi asgari maaş 2900 tl ne 3000 ne 5000 tl yapma gözünü sevem

      1. ahmet sayılgan

        @Ali Güngör ama bak şimdi bu milletin yüzde 51 i asgari ücretle çalışıyor buna bakarak fp bir telefon incelemesi olabilir ama sen gelipte çok çok afedersin 5000 tl gibi bir fiyata telefon gösterirsen millet ne yiyecek zaten 2900 tl asgari ücret doğru sizi asgari ücret ilgilendirmiyor ama milletin alabileceği gücünün yetebileceği telefonlarda var birazda bu telefonlara göz atın uygun fşyatlı telefon var

      2. ahmet sayılgan

        @Mustafa KARA boş yhapma be general mobıle gm 20 pro var bütün 2000 tl bandını alt üst eder

      3. Ali Güngör

        Telefon ya da bilgisayar fiyatlarından ya da asgari ücretten sorumlu değiliz. Eskiden 500 TL altı ya da amiral gemileri için 2000 TL civarı telefonlara bakıyorduk, şu an öyle bir seçenek yok, olsa videosunu paylaşırdık.

      4. Mustafa KARA

        2900altıtelefonlarçöp

    76. Yılmaz Music

      Para olsa alırdık....

    77. dogancan kılıç

      yanı bence poco x3 nfc olmaydı lıstede

    78. Hy Bebo

      Poco x3 nfc tavsiye ederim

    79. Umut Sayrac

      Bizde bildirimler hep açık

    80. halil kocataş

      poco x3 nfc neden yok?

    81. Manthsi

      3500 e telefon yerine R3 1200 + GTX 1050Ti Toplarım .D

      1. Manthsi

        @Trafo Dayı komiklik için yazmadım işte ülkemiz bu yüzden gelişmiyor belli oldu

      2. Trafo Dayı

        komik

    82. muharrem midilli

      güzel güzel

    83. Mehmet Bulut

      Türkiye de 3500 altı ve 3500 üstü olarak tavsiye de bulunsanız daha iyi olur malum taksitler bizim için daha önemli

      1. 4Hececiler AKEM

        Nasıl yani taksit mantığını bilmiyorum da Hangi fiyat aralığında

      2. Ali Güngör

        trlocal.info/u/video/dauMoKa1uZrAoXQ

    84. Pc toplama

      ilk yorum aboneyim technopat

    85. Huseyn Memmedov

      Türk Kardeşlerim,Kanalıma bakıp,yorumlara nasıl anterman yaptığımı söylermisiniz? AzErBaYCaNdaN Selamlar🇦🇿🇹🇷🔥❤🖤

    86. Kerem Yurtseven

      Poco X3 NFC öneririm bunların yerine. Ha hepsi tercih edilebilir tabii ki. Ben X3 kullanıyorum gayet memnunum.

      1. Kerem Yurtseven

        @Birgül Kurt hayır

      2. Birgül Kurt

        Poco x3 nfcde bi sorun yaşadın mı

      3. Teemo ?

        @iSepuLtura Ali Güngör Technopat admini o yüzden TRlocal onu TEchnopat'miş gibi gösteriyor.

      4. iSepuLtura

        @Ali Güngör technopat yorumunu diyorum

      5. Kerem Yurtseven

        @iSepuLtura kim silmiş

    87. Ramin Muradli

      İlk

    88. Bedirhan Karabulut

      abi

    89. WeeDeeP FreeZ

      İlk

    90. WeeDeeP FreeZ

      İlk

    91. Suleyman Udar Ceylan

      ilk yorum

    92. Mehmet Şerif Ağır 2

      İlk

      1. Mehmet Şerif Ağır 2

        Komple ilkim