Logitech MX Keys: Profesyonellere Özel Kablosuz Klavye

Technopat

11 B görünümler3

    Birden fazla cihaz arasında hızlı geçiş yapabilen, Hem PC, hem de Mac uyumlu olan Logitech MX Keys kablosuz klavyeyi detaylı olarak inceledik. Logitech Klavye Fiyatları: amzn.to/32mLo4y Makale İçin: bit.ly/2QvfGPI
    Technopat.net Yayın Kanalları ve Sosyal Medya Hesapları:
    Site: www.technopat.net/
    Forum/Sosyal Ağ: www.technopat.net/sosyal/
    Twitch: www.twitch.tv/technopat
    LinkedIn: tr.linkedin.com/company/technopat
    Twitter: TechnopatNet
    Instagram: technopatnet
    Facebook: Technopat/
    TRlocal: trlocal.info
    trlocal.info/number/-gs6ml23jQKvLC86LzpQ0g
    Technopat Global TRlocal: trlocal.info/number/sh0Qd1GDHK8Hnvn02bluzA
    Technopat Social English/International Section: www.technopat.net/sosyal/bolum/english-section.118/

    katma 26 gün önce

    YORUMLAR

    1. 4004 intel

      sunum iyi , ürün idare eder

    2. Hakan Cakir

      Logitech eski bir serisi var k360 l tuşuna basınca ekranın sağ üst köşesinde bir arama yeri açıyor ne yaptıysam düzeltemedim neden olabilir.

    3. Egehan Acar

      Değiştirilebilir pil olsaymış gerçekten iyi olurmuş

    4. Bilal

      Türkiye'de satışı yok galiba. Nereden aldınız?

    5. Muharrem Raşit

      Fiyat ve urun bilgisini hic bir magazada bulamadim klavye icin bilginiz varmı?

    6. Cemal Süreya

      Technopat ailesi nolur yardım edin 4-5 senedir çözemediğim bir sorunum var sorunun kaynağını çözemedim Sistemim şu Sapphire r9 380 h97m-e anakart Fury blue 16 gb ddr 3 1600 mhz Xigmatek 80 plus 750 w psu 970 evo 500 GB ssd i5 4460 işlemci Aoc g2460vq6 monitör Bilgisayarım koyu renklerde aşırı derece de titriyor titremesi hiçbir türlü durmuyor Ne yapabilirim Neyin bozuk olduğunu çözemedim

    7. M. Ali Özür

      Güzel bir tanıtım olmuş.

    8. Battleata

      abi saçlar efso

    9. Semih Kızılkaya

      laptop klavyesine alıştığım içim diğer klavyelere basamıyorum gibi geliyo daha fazla bunun gibi ince profil klavye rehberi yaparsanız güzel olur sistem yapıcam inşallah klavye böyle ince olması lazım

      1. Theodore Carolan

        @Hank Zakai Yea, have been watching on Flixzone for since december myself :D

      2. Hank Zakai

        Pro trick : watch movies at Flixzone. Been using them for watching loads of movies these days.

    10. FERHAT ÇAKAR

      tecnopat size bir şey soracam

    11. ibrahim kaya BTR

      Reis senin saçlar tam olarak ne zaman çıkacak ? kendi saçım çıkmış kadar seviniyorum ha😂😁😁

      1. Battleata

        kardesım bence bu kadar cıkıyor ::(((

    12. ata turk

      2:19 eskiden kelebek tipi mekanizma vardı, dandik olan o. Makas tipine geri dönüldü 2019 pro 16 ve 2020 cihazlarla, yeni klavyenin basış mesafesi eski tip makaslara göre kısa olsa da kelebeğe göre çok daha iyi, hızlı ve rahat bir klavye.

    13. Simple Coders

      tuşların basımı yani g kuvvetinide söyleseniz çok iyi olur uzun saatler kod yazan birisi için inanılmaz farkediyor. Lütfen bunları da göz önüne alın teşekkürler

    14. Mehmet Mutlu ELMAS

      Numaratör olmasa harika klavye. Masayı kaplıyor bunlar hiç sevmiyorum.

    15. Ensar Dereli

      Türkçesinin incemeleri olan ama nedense piyasada olmayan Logitech Craft Advancedi bekliyorum. Dünyada çıkalı 3 sene falan oldu 5 sene sonra Türkiyeye gelir mi acaba.

    16. Ensar Dereli

      Bu klavye çıkalı yıllar oldu. Yıllarca Türkçesi yoktu. Böyle bir 3.sınıf dünya ülkesiyiz işte.

    17. bh- gamer

      Arkadaşlar pc açarken overclock hatası veriyor napmam lazım

    18. Ahmet Alemdar

      çöp

    19. Fazıl Utku Özer

      Abi öncelikle merhaba, 2020 macbook promda bir sorun var.Normal imleçle kapattığımda bir sorun yokken, touchbar üstündeki kapat seçeneğiyle kapattığımda yeşil ekran çıkıyor.Sonra kapanıyor ama bu bir sorun teşkil eder mi acaba?

      1. enes polat

        M1 işlemcili mi yoksa intel mi

    20. ömer bulut

      yeni macbook a geçeceğim ama windows dan da vazgeçmeyeceğim için hemen 1 tane alıp kullandım. Gerçekten çok iyi yazdıkça daha çok kullanmak istiyorsunuz. Tavsiye ederim çok başarılı.

    21. Ali Güney

      sen anlatırsın da biz kötü olur mu hiç kardeşim. yalnız pahalı. ama güzel klavye.

    22. Furkan Yıldırım

      Kronik sorunları olan bir klavye arkadaşlar logitech support sayfasında bir sürü şikayet var inceleyin öyle alın derim

      1. Furkan Yıldırım

        @Foytak J. paramız olmuş pul kanki napalım normal aslında güzel ekipmanlar ama kullanmak yasak resmen

      2. Foytak J.

        klavye 1k aga bunu alan türk yoktur

    23. Gökhan Çetinkaya

      Logitech flow'u windows ve M1 mac bilgisayarlar arasında kullanamıyorum. Ne denediysem olmadı.

    24. A Ünl

      Su an stok sıkıntısı var sanırım. Ben 1099 TL almıştım elime ulaştığında 1299 TL olmustu fiyatı. Kıyamadıgimdan hala kutusunda. tuş hissiyatı harika aydınlatma çok iyi olmuş.

    25. Emrah Serif

      Zenginlere özel demiyorda Profesyonellere özel diyor ağam :)

    26. Tekno Umut

      abi tipik kontrast ile dinamik kontrast aynı şey mi

    27. Ramazan GÜLÜNAY

      Geçen günkü 1500 tllik cooler master zımbırtısyla kıyaslarsak müthiş birşey

    28. Ako Ako

      Sa

    29. RockCharT

      Güzel klavyeymiş.

    30. Kerem Baysal

      Damam

    31. Fatih Yücel ŞEN

      Yazılımcı olarak iki ürünü de uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum. Kesinlikle oyuna uygun değil. Gecikme değerleri bariz yüksek. Ayrıca windowsda tuşun basılı kalması gibi bir sorun da yaşadım. Mesela bilgisayarın sesi çok düşük, FN + SesAç butonuna birkaç defa üstüste basınca sanki basılı kalıyor ve sesi 100% açıyor. Sonra sesi de azaltamıyorsunuz, bug'da kalıyor diyebilirim. On/Off düğmesiyle kapat/aç yapınca düzeliyor. Bu da böyle bir anımdır.

    32. Rota Türk

      Oyuncular İçin Sade, Güzel Bir Takım Gibi Duruyor. Ergonomik Olsun, Kullanım Ömrü Olsun, Mükemmel.

      1. Enes Durgut

        @Rota Türk technopat bilek desteği olmayan versiyonunu incelemiş sitesinde bilek desteği olanda var ve bence daha rahat olduğu için mx masterla beraber uzun saatler oyun oynayınca el ve bileklerin ağrımamasını sağlayar ayrıca type c portu ile kablolu kullanıldığında çoğu oyuncu ekipmanından daha hızlı tepki süresi olucağına inanıyorum hem klavyenin hem mouseın rgb konusuna gelince tamamen zevk işi

      2. Canan Karatay

        @Rota Türk bunun oyunculukla falan alakası yok dostum, RGB kişiden kişiye değişir. Bilek desteği de keza ayni şekilde, oyunculukla alakası yok. Benim tercihim beyaz ışıklandırmalı, %60 mekanil klavyeler olurdu.

      3. Rota Türk

        @Canan Karatay Ve Bilek Desteği De Yok Oyun İçin Pek Uygun Değil Sadece Ömrü Uzun Olabilir

      4. Rota Türk

        @Canan Karatay Zaten RGB Olmaması Ayrı Bir Eksi (Oyuncular İçin)

      5. Canan Karatay

        "Oyuncular için sade" ürün bu degil de daha çok %60 ve RGB olmayan klavyeler bence :)

    33. oktay ciVaN

      .. lOgiteCh// eVet 👍. . 👁

    34. Ufuk Köse {CyprusGezgin}

      Ve Bir sorum olcak Mag B550 mortar Wifi Anakarta ryzen 9 5900x Alsak Bir sıkıntï olurmu ve bios uptadet gerekirmi?

      1. Ufuk Köse {CyprusGezgin}

        + Eyw

      2. Ufuk Köse {CyprusGezgin}

        @Beyefendi MAN mini atx DegilMicro atx

      3. Beyefendi MAN

        @Ufuk Köse {CyprusGezgin} bu parçalara bu kasa hakaret gibi birşey. Ayrıca rtx 3090 nın sığdığı mini atx kasa görmedim ama h.o knk

      4. Ufuk Köse {CyprusGezgin}

        @Beyefendi MAN Rtx 3090 😁

      5. Beyefendi MAN

        @Ufuk Köse {CyprusGezgin} ekran kartının modeli nedir

    35. mert çalbıyık

      3000 tl pc gelsin

      1. Jsph

        Yok

    36. Doruk doğan

      okadar güzel anlatıyorsunuz ki kuantum mekaniğini anlasanız sıkılmadan dinlerim ADAMSIN TECHNOPAT

    37. Emir Han

      Bu Mx serisilerini seviyorum

    38. Ufuk Köse {CyprusGezgin}

      Ve Bir sorum olcak Mag B550 mortar Wifi Anakarta ryzen 9 5900x Alsak Bir sıkıntï olurmu ve bios uptadet gerekirmi?

      1. Ufuk Köse {CyprusGezgin}

        @Mert Birol kasa Microatxdestekliyohem x570 Fun boy degilim

      2. Mert Birol

        o işmekcie x570 giderr kanka yazık etme işlemciye

    39. Kerem Sarısaç

      oha selam

      1. Kemal Hatipoğlu

        Oha aselam

    40. Muhammet yiğit Özeker

      3.yorum

    41. Ufuk Köse {CyprusGezgin}

      Bildirimler her daima açık bizim :)

      1. Ufuk Köse {CyprusGezgin}

        @Jsph bende sana

      2. Jsph

        Aferin sana

    42. Ufuk Köse {CyprusGezgin}

      Sa ilk :)

    43. Yiğit

      Bi Kanalın Her İçeriğiidemi Mükemmel Olur?